*όπου ''Ενός'' στα αρχαία ελληνικά σημαίνει ''άνθρωπος''. Έν=Ένα=One=Ο.Ν.Ε.=Ο.Η.Ε=UN=Γυνή=Οίνος=Venus/Αφροδίτη.

Η ''Πλειοψηφία του Ενός'' δεν αναφέρεται μόνο στο γεγονός ότι στην ζυγαριά της οικονομίας οι πολλοί βουλιάζουν και ο ένας διασώζεται αλλά, επιπροσθέτως, σημαίνει ότι αυτός ο ένας (1) άνθρωπος διασώζει κυρία και έλκει το πλοίο της κυβέρνησης, τον κύβο που ερρίφθη και βυθίζεται (όπως ακριβώς σε μιαν ζυγαριά όπου η μάζα των πολλών χάνεται λόγω του βάρους). Η βάση της ερευνητικής μεθόδου στηρίζεται στην διαδικασία λήψης αποφάσεων κατά πλειοψηφία και την έκδοση αποτελεσμάτων μετρήσεων, ερευνών, ψηφοφορίας, εκλογής στα Ευρωπαϊκά Συμβούλια και στις Συνόδους Κορυφής της Ε.Κ. που διασώζουν μιαν χώρα -άνευ δικαιώματος αρνησικυρίας (βέτο)- από την ανισορροπία του Δημοσίου και από το “φούντο” του ταμείου της, δηλ. το Δ.Ν.Τ., με βάση τον Μηχανισμό Συναλλαγματικών Ισοτιμιών του Ευρωπαϊκού Νομισματικού Συστήματος και το εσωτερικό δίκτυο INNERNET πληρωμής της εργασίας των Ελλήνων κατ' οίκον: είναι το μοναδικό οικονομικό και τραπεζικό σύστημα στον κόσμο που λειτουργεί ως ραδιο-τηλεοπτικό κανάλι θετικών ειδήσεων και νέων μέσω προγραμμάτων και ταινιών με σκοπό την επικοινωνία με το κοινό. Αφενός χρησιμεύει ως Τράπεζα (Data Bank) πληροφοριών, δεδομένων και αίματος με προσωπική περιουσία 300 τρις Φοινίκων και αφετέρου βασίζεται στους θεσμούς της Ελεύθερης Οικονομίας ("Free Market"), στην απόλυτη τραπεζική πίστη, στο επιτόκιο Labor και στο ελληνικό νόμισμα οίκου (I.Q., συμβολική ονομασία για τον Φοίνικα, ο οποίος είναι το νόμισμα των Ελλήνων που αγαπούν την πατρίδα τους, που γνωρίζουν επαρκώς αρχαία και νέα Ελληνικά, Λατινικά, Αγγλικά, Γαλλικά κ.τ.λ., αγαπούν την έντεχνη μουσική, ελληνική και ξένη, και την ίδια την Τέχνη ενώ, με βάση την κατά κεφαλήν καλλιέργεια του Α.Ε.Π. αποτελεί την πλέον ανθούσα οικονομία στην Ευρώπη). Πρόκειται για μιαν νομισματική μονάδα που χαμηλότερη από αυτήν στον κόσμο σε αξία πλούτου δεν υπάρχει διότι πρωτίστως η νοημοσύνη και το νόμισμα των πολιτών που την χρησιμοποιούν δεν υποτιμάται ΠΟΤΕ: ειδικότερα, στηρίζεται στο νόμισμα της Αναγέννησης -ο Φοίνιξ- με βάση την ρήτρα E.C.U., δηλαδή 1 Φοίνιξ=3 Δολλάρια ενώ το Ευρώ υπολογίζεται με βάση τις συναλλαγματικές ισοτιμίες των υπολοίπων νομισμάτων με βάση το E.C.U., το E.C.U. όμως υπολογίζεται ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΟΡΤΑΛ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΜΠΛΕΤ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ:

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ: www.my-insense.blogspot.com ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΞΥΠΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ: wwwpropagenda.blogspot.gr
ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΡΧ.ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ: wwwmetafrasths.blogspot.com ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ TYΠΟ: www.prothexousia.blogspot.com ΜΥ-INSENSE: wwwmiss-insense.blogspot.com
ΕΔΩ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ: www.scribd.com/user/22895639/ChrysJazz

Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

«Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ» - Άρθρο του Αλμπέρ Καμύ


«Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ»
Άρθρο του Αλμπέρ Καμύ
COMBAT”, 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1944
Μετάφραση: Χρήστου Π. Παπαχριστόπουλου
Copyright: Christos P. Papachristopoulos
Σημείωμα του μεταφραστή: το κείμενο αυτό πρέπει να συνδυαστεί με τις ομιλίες Καμύ στην Σουηδία και με ολόκληρη την σειρά των μεταφράσεων Όργουελ και Καμύ περί Γερμανίας, Φασισμού και Χίτλερ («Κριτική στο MEIN KAMPF», «Προφητείες για τον Φασισμό», «Τι είναι ο Φασισμός», «Η άνοδος και οι εχθροί του Χιτλερικού Φασισμού» «Λογοκρισία, προπαγάνδα και Αποκάλυψη», «Το πείραμα Χίτλερ: Ξίφος, Ζυγός και Γόρδιος δεσμός», «Το ξίφος της Αποκάλυψης και η Ιστορία», «Το ξίφος ως σύμβολο του κυβερνήτη», «Η συλλογική αυτοκτονία στην υπόθεση Χίτλερ», «Η φόρμουλα της πανάκειας των Θεών της Γερμανίας», «Ο χειρισμός της φόρμουλας της ελευθερίας», «Μνήμες μιας ειδυλλιακής, παραδομένης Γερμανίας: εικόνες για εικονογράφηση από τον Μποτιτσέλλι). Επιπλέον, να συνενωθεί με τις μεταφράσεις Όργουελ-Καμύ-Βέϊλ περί Χριστιανισμού και να μελετηθούν τα ιστορικά στοιχεία για την ομιλία του συγγραφέα στον Ο.Η.Ε. τον Νοέμβριο 1948 που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “La Gauche”, με τίτλο «ΜΑΡΤΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ». Βλ. και το κείμενο αυτοκτονίας του Κλαους Μανν «Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΙΣΤΕΥΩ» και το έργο «ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΜΠΗΣ-“The Turning Point”. Επισημαίνεται η ταυτοποίηση κυβερνήτου-άξονα-μηχανής-φόρμουλας-τύπου-λειτουργίας-κοινωνίας-συστήματος-μοντέλου.
Υπάρχει κάτι το εξοργιστικό στις πολλές δημοσιογραφικές αναφορές που περιγράφουν τον κ. Χίτλερ ως είτε ασθενή είτε νεκρό. Ορισμένες εφημερίδες επιμένουν ότι οι παρουσιάσεις αυτών των νέων είναι αληθινές ενώ τα ξένα δημοσιογραφικά πρακτορεία ρίχνουν λάδι στην φωτιά για να την αναζωπυρώσουν με τηλεγραφήματα εκ Στοκχόλμης που περιέχουν περισσότερα ερωτηματικά παρά αξιόπιστη πληροφόρηση.
Υποτεθείστω ότι έχει γίνει ζεύξη σύνδεσης με την Γερμανία και δεδομένης της δυσκολίας που υπάρχει ώστε να αντληθεί οποιαδήποτε ορθή πληροφορία, θα ευχόμαστε να ήταν λιγότερο βιαστικός ο Γαλλικός Τύπος και να μην είχε τυπώσει ρεπορτάζ που μπορεί να έχουν καλές προθέσεις αλλά, ωστόσο, είναι αμφιβόλου αυθεντικότητος.
Σίγουρα, είναι αδύνατον να μην εκπλαγεί κανείς από το γεγονός ότι –υπό κανονικές συνθήκες– γνωστικές πηγές όπως οι μεταδόσεις της Home Service από το Λονδίνο θέτουν το ερώτημα κατεπειγόντως ούτε μπορεί να υπάρχει αμφιβολία ότι ο Χίμλερ είχε αναλάβει στην Γερμανία έναν σημαντικό ρόλο που διαρκώς μεγάλωνε.
Ως προς το υποκείμενο αυτό, παράνομα Γερμανικά δίκτυα (όπως –η πιο αξιοσημείωτη– η Volkssender της οποίας οι αναφορές είναι πάντοτε αξιόπιστες) έχουν παράσχει ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες.
Με την προσεκτική εξέταση όλων των νέων, όμως, δύο πράγματα παρουσιάζονται σίγουρα: ότι ο Χίτλερ παραμένει σιωπηλός και ότι ο Χίμλερ παίζει κεντρικό ρόλο σε μιαν Γερμανία υπό πολιορκία.
Έπεται άραγε –όπως ορισμένοι θεωρούν άμυαλα– ότι ο Χίτλερ έχει ακινητοποιηθεί λόγω τρέλλας ή ασθένειας και ότι την θέση του κατάλαβε ο Χίμλερ; Αυτές οι ειδήσεις μπορεί να είναι αληθείς –αλλά δεν έχουμε τρόπο να ξέρουμε. Αυτό που ξέρουμε δεν αρκεί για να αντλήσουμε τα όποια συμπεράσματα.
Ο Χίτλερ είναι σιωπηλός εδώ και αρκετόν καιρό τώρα και όλο αυτό το διάστημα η Γερμανία πολέμησε με αποφασιστικότητα. Άλλωστε, όταν μια χώρα βρίσκεται υπό πολιορκία, οι αστυνομικές δυνάμεις πάντοτε αυξάνονται σε αναλογία με τον κίνδυνο –εξ ου και η σημασία του Χίτλερ θα συνεχίσει να βαίνει αυξανόμενη όσο κι αν αυτό δεν υποννοεί κατά κανέναν τρόπο ότι ο Χίτλερ έχει παραγκωνιστεί.
Αν θα έπρεπε να τεθεί εκτός της εικόνας του πίνακα ο Χίτλερ, θα χαιρόμασταν.
Δεδομένου, όμως, του κράτους υπό το οποίο βρίσκεται η ενημέρωσή μας, δεν πρόκειται να ανακοινώσουμε κάτι παρόμοιο. Οπωσδήποτε, τα καθήκοντά μας είναι τα ίδια, είτε είναι αληθινά τα νέα είτε όχι.
Η αέναη κυκλοφορία αυτού του είδους ρεπορτάζ δεν έχει σκοπό.
Το φρόνημά μας δεν χρειάζεται υποστήριξη.
Αυτά τα ανόητα εμπορικά αντικείμενα βοηθούν μόνο στον αντιπερισπασμό.
Αν το κρίσιμο σημείο είναι να προσελκύσει κανείς την προσοχή της Γερμανίας, η προσπάθεια είναι εις μάτην.
Η Γερμανία βρίσκεται σε ένα σημείο όπου το ανάστημα του λαού της δεν έχει καμίαν επιρροή.
Μια μηχανή –στερούμενη ψυχής, με τεντωμένους σφιχτά τους ιμάντες της και ρυθμισμένη τυφλά ώστε να πηδήσει τα τελευταία εμπόδια στον δρόμο της– δεν έχει ανάγκη το ηθικό ανάστημα: συνεχίζει να τρέχει ώσπου να καταστραφεί.
Είναι, στην πραγματικότητα, ο σκοπός της να διαφθαρεί.
Θα θέλαμε, τέλος, να γράψουμε μια ακόμα λέξη υπέρ της σοβαρής δημοσιογραφίας.
Δεν θέλουμε να έχουμε σχέση με μυστικές αποστολές μηνυμάτων ή μυστηριώδη σύμβολα και ιδιότητες. Θέλουμε νέα για διασταυρωμένα γεγονότα ακόμα κι αν τα γεγονότα είναι δυσάρεστα.
Οι Γάλλοι θέλουν να δώσουν την μάχη και ξέρουν ότι θα την δώσουν χωρίς μιαν ειδησεογραφία που να προκαλεί τις αισθήσεις.
Αισθάνονται ότι ορισμένοι δημοσιογράφοι δεν έχουν καμίαν απολύτως ιδέα για την αλλαγή που υπέστησαν και ξεχνούν ότι αυτή είναι μια διαφορετική χώρα τώρα.
Κι έτσι, αισθάνονται αγνοημένοι –κι αυτό τους κάνει, επειδή δεν θέλουν πια να είναι αγνοημένοι, να φέρουν τον σταυρό του μαρτυρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου