*όπου ''Ενός'' στα αρχαία ελληνικά σημαίνει ''άνθρωπος''. Έν=Ένα=One=Ο.Ν.Ε.=Ο.Η.Ε=UN=Γυνή=Οίνος=Venus/Αφροδίτη.

Η ''Πλειοψηφία του Ενός'' δεν αναφέρεται μόνο στο γεγονός ότι στην ζυγαριά της οικονομίας οι πολλοί βουλιάζουν και ο ένας διασώζεται αλλά, επιπροσθέτως, σημαίνει ότι αυτός ο ένας (1) άνθρωπος διασώζει κυρία και έλκει το πλοίο της κυβέρνησης, τον κύβο που ερρίφθη και βυθίζεται (όπως ακριβώς σε μιαν ζυγαριά όπου η μάζα των πολλών χάνεται λόγω του βάρους). Η βάση της ερευνητικής μεθόδου στηρίζεται στην διαδικασία λήψης αποφάσεων κατά πλειοψηφία και την έκδοση αποτελεσμάτων μετρήσεων, ερευνών, ψηφοφορίας, εκλογής στα Ευρωπαϊκά Συμβούλια και στις Συνόδους Κορυφής της Ε.Κ. που διασώζουν μιαν χώρα -άνευ δικαιώματος αρνησικυρίας (βέτο)- από την ανισορροπία του Δημοσίου και από το “φούντο” του ταμείου της, δηλ. το Δ.Ν.Τ., με βάση τον Μηχανισμό Συναλλαγματικών Ισοτιμιών του Ευρωπαϊκού Νομισματικού Συστήματος και το εσωτερικό δίκτυο INNERNET πληρωμής της εργασίας των Ελλήνων κατ' οίκον: είναι το μοναδικό οικονομικό και τραπεζικό σύστημα στον κόσμο που λειτουργεί ως ραδιο-τηλεοπτικό κανάλι θετικών ειδήσεων και νέων μέσω προγραμμάτων και ταινιών με σκοπό την επικοινωνία με το κοινό. Αφενός χρησιμεύει ως Τράπεζα (Data Bank) πληροφοριών, δεδομένων και αίματος με προσωπική περιουσία 300 τρις Φοινίκων και αφετέρου βασίζεται στους θεσμούς της Ελεύθερης Οικονομίας ("Free Market"), στην απόλυτη τραπεζική πίστη, στο επιτόκιο Labor και στο ελληνικό νόμισμα οίκου (I.Q., συμβολική ονομασία για τον Φοίνικα, ο οποίος είναι το νόμισμα των Ελλήνων που αγαπούν την πατρίδα τους, που γνωρίζουν επαρκώς αρχαία και νέα Ελληνικά, Λατινικά, Αγγλικά, Γαλλικά κ.τ.λ., αγαπούν την έντεχνη μουσική, ελληνική και ξένη, και την ίδια την Τέχνη ενώ, με βάση την κατά κεφαλήν καλλιέργεια του Α.Ε.Π. αποτελεί την πλέον ανθούσα οικονομία στην Ευρώπη). Πρόκειται για μιαν νομισματική μονάδα που χαμηλότερη από αυτήν στον κόσμο σε αξία πλούτου δεν υπάρχει διότι πρωτίστως η νοημοσύνη και το νόμισμα των πολιτών που την χρησιμοποιούν δεν υποτιμάται ΠΟΤΕ: ειδικότερα, στηρίζεται στο νόμισμα της Αναγέννησης -ο Φοίνιξ- με βάση την ρήτρα E.C.U., δηλαδή 1 Φοίνιξ=3 Δολλάρια ενώ το Ευρώ υπολογίζεται με βάση τις συναλλαγματικές ισοτιμίες των υπολοίπων νομισμάτων με βάση το E.C.U., το E.C.U. όμως υπολογίζεται ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

«Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ» - Άρθρο του Αλμπέρ Καμύ


«Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ»
Άρθρο του Αλμπέρ Καμύ
COMBAT”, 23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1944
Μετάφραση: Χρήστου Π. Παπαχριστόπουλου
Copyright: Christos P. Papachristopoulos
Σημείωμα του μεταφραστή: το κείμενο αυτό πρέπει να αναγνωστεί υπό την οπτική του άρθρου «Η ΓΑΛΛΙΑ ΥΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑΣ» σε συνδυασμό με το θεατρικό έργο «ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΥΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑΣ» και υπό το φως της μετάφρασης με τίτλο «ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΥΛΛΙΑΚΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ, μνήμες για εικονογράφηση από τον Μποτιτσέλλι» ως πακέτο με τα περιεχόμενα των κειμένων «Το ξίφος της Αποκάλυψης και η Ιστορία», «Λογοκρισία, προπαγάνδα και Αποκάλυψη», «Το πείραμα Χίτλερ: Ξίφος, Ζυγός και Γόρδιος δεσμός», «Το ξίφος ως σύμβολο του κυβερνήτη», «Ο Σταυρός του Μαρτυρίου», «Η φόρμουλα πανάκειας των Θεών της Γερμανίας», «Ο χειρισμός της φόρμουλας της ελευθερίας». Ίσως πρέπει να συνενωθεί και η μετάφραση Όργουελ «ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΥΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ»
Ένα νέο εβδομαδιαίο και εικονογραφημένο περιοδικό εμφανίστηκε πρόσφατα στο σκηνικό.
Τα φύλλα του χαρτιού κατακυρώθηκαν και χορηγήθηκαν ώστε να τυπώσει φωτογραφίες που απεικονίζουν την ζωή στην Γαλλία και σε όλον τον κόσμο. Την ώρα που κυκλοφορούσε, απέδειξε ότι άξιζε της εμπιστοσύνης και των τοποθετήσεων που είχαν γίνει.
Οι δημοσιογράφοι που το μόνταραν πέτυχαν να βρουν απευθείας μιαν εντελώς νέα φόρμουλα ταιριαστή με την εποχή. Φυσικά, αντέγραψαν το Match (διότι η αλήθεια είναι αΐδιος και, σε κάθε περίπτωση, ήταν πολύ λιγότερο εξουθενωτικό να κάνουν ό,τι είχε γίνει και στο παρελθόν) αλλά το μοντέλο του το προχώρησαν έτι περαιτέρω οι Θεοί.
Οι αναγνώστες μπορεί με έκπληξη να πέσουν πάνω σε σελίδες που απεικονίζουν τρομερά σώματα καθώς και κεφάλια με αφαιρεμένα τα μαλλιά, θύματα του μαρτυρίου και των βασανιστηρίων των Γερμανών. Είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για ένα περιοδικό ισχυρών εντυπώσεων και που δημιουργεί αίσθηση, ευθεία και κατανοητή.
Γυρίστε τις σελίδες του, όμως, και θα συναντήσετε χορεύτριες με κοντές φούστες που προκαλούν μιαν άλλην αίσθηση το ίδιο ευθεία και ευχάριστη.
Προφανώς είναι ένα έργο ποιοτικό που έχει δημιουργηθεί από επαγγελματίες που τίποτε κοινό δεν έχουν με τους μαθητευόμενους ερασιτέχνες του Τύπου της Αντίστασης –τεχνικούς, με άλλες λέξεις, που έχουν την δική τους ιδέα για το κοινό και για το τι απαιτεί αυτό.
Καλωσορίζουμε τον νέον μας συνεργάτη και συγχαίρουμε το Υπουργείο Πληροφοριών επειδή βρήκε έναν τρόπο να ενθαρρύνει μιαν δημοσίευση έκδοσης που τιμά την Γαλλία και, οπωσδήποτε, θα την στηρίξει ώστε να βελτιώσει την θέση της στον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου