*όπου ''Ενός'' στα αρχαία ελληνικά σημαίνει ''άνθρωπος''. Έν=Ένα=One=Ο.Ν.Ε.=Ο.Η.Ε=UN=Γυνή=Οίνος=Venus/Αφροδίτη.

Η ''Πλειοψηφία του Ενός'' δεν αναφέρεται μόνο στο γεγονός ότι στην ζυγαριά της οικονομίας οι πολλοί βουλιάζουν και ο ένας διασώζεται αλλά, επιπροσθέτως, σημαίνει ότι αυτός ο ένας (1) άνθρωπος διασώζει κυρία και έλκει το πλοίο της κυβέρνησης, τον κύβο που ερρίφθη και βυθίζεται (όπως ακριβώς σε μιαν ζυγαριά όπου η μάζα των πολλών χάνεται λόγω του βάρους). Η βάση της ερευνητικής μεθόδου στηρίζεται στην διαδικασία λήψης αποφάσεων κατά πλειοψηφία και την έκδοση αποτελεσμάτων μετρήσεων, ερευνών, ψηφοφορίας, εκλογής στα Ευρωπαϊκά Συμβούλια και στις Συνόδους Κορυφής της Ε.Κ. που διασώζουν μιαν χώρα -άνευ δικαιώματος αρνησικυρίας (βέτο)- από την ανισορροπία του Δημοσίου και από το “φούντο” του ταμείου της, δηλ. το Δ.Ν.Τ., με βάση τον Μηχανισμό Συναλλαγματικών Ισοτιμιών του Ευρωπαϊκού Νομισματικού Συστήματος και το εσωτερικό δίκτυο INNERNET πληρωμής της εργασίας των Ελλήνων κατ' οίκον: είναι το μοναδικό οικονομικό και τραπεζικό σύστημα στον κόσμο που λειτουργεί ως ραδιο-τηλεοπτικό κανάλι θετικών ειδήσεων και νέων μέσω προγραμμάτων και ταινιών με σκοπό την επικοινωνία με το κοινό. Αφενός χρησιμεύει ως Τράπεζα (Data Bank) πληροφοριών, δεδομένων και αίματος με προσωπική περιουσία 300 τρις Φοινίκων και αφετέρου βασίζεται στους θεσμούς της Ελεύθερης Οικονομίας ("Free Market"), στην απόλυτη τραπεζική πίστη, στο επιτόκιο Labor και στο ελληνικό νόμισμα οίκου (I.Q., συμβολική ονομασία για τον Φοίνικα, ο οποίος είναι το νόμισμα των Ελλήνων που αγαπούν την πατρίδα τους, που γνωρίζουν επαρκώς αρχαία και νέα Ελληνικά, Λατινικά, Αγγλικά, Γαλλικά κ.τ.λ., αγαπούν την έντεχνη μουσική, ελληνική και ξένη, και την ίδια την Τέχνη ενώ, με βάση την κατά κεφαλήν καλλιέργεια του Α.Ε.Π. αποτελεί την πλέον ανθούσα οικονομία στην Ευρώπη). Πρόκειται για μιαν νομισματική μονάδα που χαμηλότερη από αυτήν στον κόσμο σε αξία πλούτου δεν υπάρχει διότι πρωτίστως η νοημοσύνη και το νόμισμα των πολιτών που την χρησιμοποιούν δεν υποτιμάται ΠΟΤΕ: ειδικότερα, στηρίζεται στο νόμισμα της Αναγέννησης -ο Φοίνιξ- με βάση την ρήτρα E.C.U., δηλαδή 1 Φοίνιξ=3 Δολλάρια ενώ το Ευρώ υπολογίζεται με βάση τις συναλλαγματικές ισοτιμίες των υπολοίπων νομισμάτων με βάση το E.C.U., το E.C.U. όμως υπολογίζεται ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

Κυριακή 23 Μαΐου 2010

CAMUS, CHRISTIANISM AND GREECE

Spartoi, Christianism and Greece

1. Camus and Christianism

In his collection of essays The Nuptials Albert Camus wrote that he was a son of Greece. In his book “Christian Metaphysics and Neoplatonism”, Albert Camus takes a positive attitude supporting the Greek conception of Christianism (see the translation of Ronald D. Srigley).

2. Camus and the Spartoi of Cadmus

According to the Greek journalist Christos Papachristopoulos, Albert Camus had Greek origins and belonged to a special organisation of wise, Christian men called “Spartoi” or “Spartans”, that is the men belonging to “the city of god” Cadmus. In this group, also, belong George Orwell, Gabriel Marcel, Simone Weil, Arthur Koestler, Karl Jaspers, Ernst Junger, Hannah Arendt, Jacques Maritain, Lev Shestov, Leo Tolstoy, Fyodor Dostoyevski, Henri Bergson and Nikos Kazantzakis (see the book “Cadmus: the Great Priest of Eleusinian Mysteries” by Christos Papachristopoulos - 2007)

3. Camus and Marcel: The Metaphysics of Light

The common attribute between Camus and Gabriel Marcel is that he introduced the "Metaphysics of Light", connected with the "Ideal City of God". Gabriel Marcel has developed this technique in his Gifford Lectures, under the title "The Mystery of Being"Marcel is the main supporter of the theory of immortality, he became known as "the philosopher of Mystery" and he belongs to the crossroad between Hellenic and Catholic Christianity. He believed in miracles and in the "Transcendence of Hope" (see his book: Homo Viator"[ and he was a close friend of Albert Camus. Marcel had, also, confessed in his writings that his theatrical plays constituted the Greek islands whereas his essays and books were the Greek continental land (see the essay "Dramatic Approaches to Creative Fidelity: A Study in the Theater and Philosophy of Gabriel Marcel" by Catharine Rose Hanley).

4. Camus - Bergson - Maritain: The "Élan Vital"

The philosophy of Albert Camus is closely associated with the concept of the "Élan Vital" which was interoduced by Henri Bergson. According to the Greek journalist Christos Papachristopoulos, Jacques Maritain, Hneri Berson, Gabriel Marcel and other intellectuals have grouped together in order to trasmit the Greek spirit in a team called "Spartoi" or "Spartans"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου